Στο διάστημα του κατ? οίκον περιορισμού μας και πριν τις διακοπές του Πάσχα ανέθεσα στο πλαίσιο της ασύγχρονης διδασκαλίας στους μαθητές των τμημάτων Γ2 & Γ4 εργασία σύνταξης εμψυχωτικής επιστολής προς οικείους και φίλους, εν είδει εσωτερικού διαγωνισμού έκθεσης.
Στόχος διδακτικός ήταν η διατήρηση της επαφής των μαθητών με την παραγωγή λόγου, τη δημιουργική γραφή και την επανάληψη της διδαχθείσας ύλης. Το θέμα της επιστολής είναι συναφές με την 1η Ενότητα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Στόχος ψυχολογικός ήταν η εμψύχωση των ίδιων των μαθητών μέσω της δυναμικής αντιμετώπισης του εγκλεισμού και της διαχείρισης της εμπειρίας τους κατόπιν εκλογίκευσης.
Το θέμα που τους ανέθεσα ήταν το εξής:
«Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία του φόβου και του εγκλεισμού, συναισθανόμαστε την ευθύνη να στηρίξουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας. Για αυτό δημοσιεύουμε μια προσωπική μας επιστολή-άρθρο, στην οποία τονίζουμε τις αρετές μας ως Ελλήνων και (με παραδείγματα από την Ιστορία μας) προσπαθούμε να ανυψώσουμε το ηθικό των φίλων & των οικείων μας και να τους κινητοποιήσουμε προς το κοινό όφελος.»
Διακρίθηκε η επιστολή της μαθήτριας του Γ4 Κωνσταντίνας Φράγκου, την οποία δημοσιεύουμε, διότι θεωρούμε ότι είναι και επίκαιρη και αξιέπαινη. Αφορά μαθητές και γονείς.
Η φιλόλογος
Έφη Καραπούλη