ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η 4/ΜΕΡΗ ΕΞΟΡΜΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Από τις 11 μέχρι τις 14 Απριλίου 2019 ομάδα 57 μαθητών από την Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη του σχολείου και 4 καθηγητών πραγματοποίησε τετραήμερη εκπαιδευτική εξόρμηση στην περιοχή της Καστοριάς στο πλαίσιο υλοποίησης των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων.

Μετά από την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αποστολή προσφορών επιλέχθηκε το Γραφείο Ταξιδίων DIMOKRITIO TRAVEL, το οποίο πρόσφερε την πλέον συμφέρουσα προσφορά. Το λεωφορείο ήταν 61 θέσεων, πληρούσε όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές και πραγματοποιήθηκε έλεγχος από την Τροχαία πριν από την αναχώρηση. Μετά από σύσταση της Τροχαίας, του οδηγού και των υπεύθυνων καθηγητών όλοι οι επιβαίνοντες μαθητές και κατά τις τέσσερις (4) ημέρες της εκδρομής κάθονταν στα καθίσματά τους, χωρίς να ενοχλούν.

Σχετικά με τη συνεργασία μας με το τουριστικό γραφείο θα ήθελα να αναφέρω τα εξής: Αρχικά, πραγματοποιήθηκε αλλαγή καταλύματος διότι, όπως μας ενημέρωσε το Πρακτορείο, το ξενοδοχείο της αρχικής προσφοράς (Hotel Τσάμης) υπαναχώρησε της συμφωνίας που έκανε με το Πρακτορείο. Η αλλαγή αυτή, βέβαια, έγινε με τη σύμφωνη γνώμη μας. Έτσι τελικά η διαμονή μας πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχείο όχι της Καστοριάς, όπως προέβλεπε η αρχική προκήρυξη, αλλά του Άργους Ορεστικού («Hotel Batselas») στην ίδια τιμή, ενώ οι προσφερθείσες υπηρεσίες δεν ανταποκρίθηκαν στην τιμή αυτή. Ακόμη, ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μου δυο μέρες πριν από την αναχώρησή μας, μου ανέφερε ότι δεν μπορεί να διαθέσει τα 23 δωμάτια που είχαν ζητηθεί (19 τρίκλινα και 4 μονόκλινα) με την προκήρυξη, αλλά μόνον 18 δωμάτια συνολικά. Τελικά ύστερα από δική μου επιμονή και σύσταση για συνεννόηση με το Πρακτορείο, το θέμα διευθετήθηκε. Επιπλέον, στην ίδια τηλεφωνική επικοινωνία, με ενημέρωσε ότι δεν ήταν σε θέση να μας παρέχει εντός του ξενοδοχείου τα τρία (3) γεύματα, όπως προέβλεπε η προκήρυξη, καθώς, όπως ισχυρίστηκε, του έφυγε τις παραμονές το προσωπικό. Έτσι τα γεύματά μας μας τα παρέθετε σε ταβέρνα της περιοχής. Ωστόσο, κατά την παραμονή μας διαπίστωσα ότι το ξενοδοχείο δε διέθετε τα αναγκαία τραπεζοκαθίσματα, για να παρέχει γεύματα σε 61 άτομα. Εκτός από τα παραπάνω στα δωμάτια δεν υπήρχαν κατά την άφιξή μας είδη καθαριότητας (σαμπουάν, σαπούνι μπάνιου ή αφρόλουτρο) και, όταν τα ζήτησα, η ιδιοκτήτρια μου ανέφερε ότι αυτά δεν περιλαμβάνονταν στη συμφωνία που έκανε με το Πρακτορείο. Παρόλα αυτά τελικά μας τα προμήθευσε. Σε ορισμένα δωμάτια δεν αντικαθιστούσαν καθημερινά το χαρτί υγείας, ενώ τα δωμάτια δε διέθεταν όλες τις ώρες ζεστό νερό. Στις παραπάνω δυσλειτουργίες, ο ιδιοκτήτης ανταποκρινόταν μετά από αίτημά μας. Σε ορισμένες περιπτώσεις και χωρίς σοβαρό λόγο η συμπεριφορά ορισμένων ατόμων από το ξενοδοχείο απέναντι στους μαθητές ήταν άσχημη και εντελώς αντιεπαγγελματική.

Σχετικά με το λεωφορείο. Η ταχύτητά του ήταν η επιτρεπόμενη. Δεν ξεπέρασε τα 85km στην Εγνατία Οδό, ενώ στους επαρχιακούς δρόμους η ταχύτητα ήταν χαμηλότερη. Επίσης ο χρόνος κίνησης του λεωφορείου κατά ημέρα δεν ξεπέρασε τις 12 ώρες. Ο οδηγός σταματούσε για ξεκούραση όπως ακριβώς προβλέπεται. Ωστόσο παρατηρήθηκαν και ορισμένα στοιχεία που δεν ταιριάζουν σε κάποιον που έχει στην ευθύνη του 61 άτομα και μάλιστα 57 μαθητές. Παρατηρήθηκε να καπνίζει μέσα στο λεωφορείο, πράγμα που σχολιάστηκε και από τους μαθητές, και να απασχολείται με το κινητό του, πράγμα το οποίο σταμάτησε να το κάνει μετά από υπόδειξη της καθηγήτριας και επισήμανση της πινακίδας στο δρόμο που υποδείκνυε στους οδηγούς να μην ασχολούνται με το κινητό. Επίσης δεν ήταν και τόσο συνεργάσιμος και, ενώ γνώριζε το πρόγραμμα, έδειχνε να ενοχλείται και να δυσαρεστείται για μερικές μετακινήσεις μαθητών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι αρνήθηκε τη μεταφορά μαθήτριας με αδιαθεσία στο νοσοκομείο με τη δικαιολογία ότι το λεωφορείο δεν μπορεί να το προσεγγίσει. Μετά από όλα αυτά και μετά τις διακριτικές παρατηρήσεις της καθηγήτριας διαφοροποίησε τη στάση του και έγινε συνεργάσιμος και φιλικός.

Το πρόγραμμα, βέβαια, τηρήθηκε όπως ακριβώς είχε συμφωνηθεί μετά από τις προηγούμενες ευγενικές συστάσεις και η συνεργασία μας με τον οδηγό του λεωφορείου προς το τέλος της εκδρομής ήταν καλή.

Η υπεύθυνη της μετακίνησης

Φιερούλα Παπαδάτου, Φιλόλογος, Υποδ/ντρια

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.